En liten hälsning jag fick av pernilla wahlgren

Fick ett jättegulligt mail från Martina 13 år! Tack söta du!  Tråkigt att dom är dumma mot dig för att du gillar mig. Men jag tycker det är coolt att du inte bara följer strömmen, utan vågar stå för att du gillar mig, även om dina kompisar har andra och "hetare" idoler. Minson Benjamin t ex älskar Ulf Brunnberg och har honom som sin stora idol. Och det är han ganska ensam om bland sina kompisar..... Men han bryr sig inte, och det tycker jag är bra!  Tänk vad tråkigt det skulle va, om alla tyckte likadant, eller hur!    Så, stå på dig, Martina!!     Martina frågade också hur gammal jag var när gick i klackskor första gången.

Svår fråga.... Förutom när man var liten och klädde ut sig i mammas scenkläder och klackskor, så var jag nog 14, 15 när jag började ha det i skolan? Eller senare? Jag kommer inte riktigt ihåg faktiskt.   Har faktiskt haft flera bråk med min dotter Bianca om just det. Hon är 13 och vill ha högklackade skor i skolan. Jag säger nej till höga klackar men har efter mycket tjat gått med på att lägre klack är ok, eftersom alla andra i skolan har det...... Men för hög klack på unga tjejer ser bara larvigt ut tycker jag.   // skrivet av pernilla wahlgren    21 maj  2008  (mama.nu)




Pernilla  har vart min stora  idol  sen jag var 7år


Kommentarer
Postat av: Animissen

GO GIRL

2008-09-17 @ 20:48:48
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Va coolt! Berätta mer om det här på teatern på fredag. Ha det bra!

2008-09-17 @ 21:07:08
Postat av: Marie

hon har skrivit till mig me :)

2008-09-17 @ 23:01:44
URL: http://magdansberoende.blogg.se/
Postat av: Malin

najs, värsta kompis med en kändis ;)

2008-09-20 @ 18:28:25
URL: http://malinwilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback