Blogg bråket

jag vet inte om ni har läst  bråket mellan  blondinbella  , carolina gynning och  katrin

lite kort om bråket


Det handlar bråket om:


Bråket mellan Blondinbella och Carolina Gynning och Katrin Zytomierska utlöstes av ett blogg-inlägg där Blondinbella skrev om anorexi och dagens ideal där unga tjejer svälter sig för att passa in. Hon skrev om exempelvis Gynning och Zytomierska och att de skriver mycket om bantning och att vara smal.
Inlägget fick dem båda att reagera.
Zytomeriska kallade bland annat Blondinbella för hycklande lillgammal skitgris.
Gynning kallade henne präktig, skenhelig och "fejk"- förebild.


jag tycker  blondinbella  har en poöeng  med att  det är ju  för många  tjejer  som svälter   sej  för att   passa  in   men  VARFÖR VARFÖR  VARFÖR ?  ska  hon nämna  namn  hela  tiden  det är ju som  hon ber  om debatter .   neej jag  vet  faktist inte jag  följer  inte  henne  blogg  kollar in ibland  men  jag  tycker  jag ser henne  jämnt  i  tidningen   om alla  olika  slags  *bloggbråk*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback