Gräddfil och gräslök är väll samma sak ???

 Hola europa jag hatar europa  för tillfället först ska vi bo i ett av länderna  sen ska vi lära oss ALLA 42 länderna ..usch va irriternade det går så där för mej kan jag säga men jag kämpar på. jag kan även brätta i torsdag  på hemkunskapen vi skulle göra fiskburgare  jag och anna stog dör och strimmla fisken  och hade i andra saker och strimmlar tills mirette(staving)kommer till mej och anna

Mirette: Va ljus den är
Jag säger MÄKTA STOLT: men det är nog grädd filen jag hälde i nyss
Mirette börjar flina: Men det är ju till såsen
anna börjar  ASGRAVA
kan inte hålla  mej själv för skratt men säger men det står ju här  när jag märker det står  gräslök
haha men allt slutade llyckligt vi fick  göra om allt  så kan de gå

Btw jag vill färga mitt hår villken färg ska jag färga  nån som har nått förslag???

Puss hej<333

Kommentarer
Postat av: mimmi

hahahhahahaha gräddfil;)

2009-02-01 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback