frågar som får svar :)

Bästa bok?: asså jag har inte läst en hel bok sen jag var liten  men då tyckte jag mycket om nallepuh :)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa tankar eller flyga tror jag :)
Vad vill du jobba som? Skådespelare
Chips, morötter eller godis? morötter (shit nu var jag duktig att jag sa morötter ,då får jag godis som belöning va?)
Pizza eller hamburgare? pizza ?
Skriver du dagbok? nej men jag önska att jag gjorde när jag var mindre kankse ska börja ?
Tänker du någonsin tatuera dig? yees inom en snar framtid
Stökigt eller välstädat?   inte välstädat men städat
Gungar du på stolen? nope
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? hahaha nej .
 Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? svimmar på direkten
Saltar du på maten? händer
Gillar du att sjunga? ja men sjunger kast
Anser du att du är stark? starckare än hedvig iallafall
Brukar du sola? solarium in my <3
Vad gör du om du får hicka? håller andan och blir sur när det aldrig funkar 
Röker du? -
Snusar du? nej
Använder du knark?  gills  Linnéa som ett knark?
Kaffe, te eller inget? te med mjölk
Är du besatt? shopping


nu har jag svarat på onödiga frågor! men har du nån fråga så  fråga bara :)


Kommentarer
Postat av: valentina

Har dagens blogg uppe på bloggen just nu, priset är att vinna en länking, lycka till :)<3

2011-02-06 @ 10:59:58
URL: http://valentinasmajli.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: men kul att höra:D

2011-02-06 @ 11:05:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Annica

pizza är ju skit gott. ;)

2011-02-06 @ 11:20:32
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback