Alla kan förändras

och det är väl tur det?
Sluta  upp med alla förut fattade meningar alla har vi hört nångång

"Jag har hört att av min kompis som brätta om bla bla bla"

" en gång i 5;an gjorde den hära personen det här"

Visst när en person har gjort nått  så får man ärr i själen det sätter sig verkligen och det kan sitta i flera år jag har massa sånna ärr , Men dom  som gav mir ärren är idag  jätte härliga goa personer  idag men som jag tar avstånd från i dag för den gen i 5;an osv.

ganska lång surig va? haha
Det jag försöker säga är att inte bestämma saker i förväg om vissa personer och folk kan faktist förändras och rent ut sagt växa upp,Men man ska verkligen inte vara med sånna som får en att må dåligt jätte viktigt! Men man måste våga chansa för att kunna vinna



Kommentarer
Postat av: Js

Är äntligen tbx och börjat blogga igen så kika gärna in :)

2011-06-13 @ 00:51:41
URL: http://saavurdic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback