Egoboost?

Egoboost! : Blondinbellas överlevnadsguide för unga tjejer

Alla beröm till härliga bella men JAG kände vad fick jag ut  av det här?
Hon brättar om att hon kommer in i en klass och hon känner ingen konkurans nånstans och hon pratar   osv och sen kommer en annan tjej  i  rummet och  hon upplever att hon bleknar.
Vanlig sitation ellerhur? det är ju  ett strot tecken på dåligt själv förtronede ,Hon skriver mycket bra saker och man  kan känna igen sig, Men det borde även komma in nånstans att man måste jobba och veta att alla är lika härliga och bra.

Men tex höst depp tycker hon man ska sätta sig i mys kläder framför  tven  och dricka te...
Jag är mer att jag vill deppa ,grina ut allt och sen träna  eller göra nått för att komma igång igen och sen kunna fortsätta.
Jag upplevde att boken var för mycket blogg, Men hon är ju en bloggare( och en väldigt bra än med) så  det är ju inte så konstigt

Fast ändå alla beröm till bella som tog tag i att skriva om sitt liv och förhoppningsvis hjälper det nån :)
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback