Gästblogg Hedvig

Sitter här med martina som dricker flädersaft haha eller.. hon sa att hon skojja.. fast hon gjorde det?! 
idag har jag äntligen gjort klart min svenska fördjupning.. fast.. deadline var nog igår för våra betyg blev satta idag - bra där hedvig! martina är nog en av de galnaste och roligaste jag känner, hon sitter just nu och viftar sina nymålade glittriga tånaglar för mig.. smells good..
Imorgon blir det bio och på fredag ska jag lära ut lite dans på ett barnkalas kommer bli kul :) någon som har tips på någon rolig lek? ;) Kram Hedda!

                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback