Bättre sent än aldrig

Hej  alla  blogg läsare!  Sorry att jag inte har skrivit på länge inte haft nån lust att sitta vid darton över huvdtaget iallafall  så har solen kommit fram ÄNTLIGEN !!! så ja har badat och solat och bara tait det lungt......... bara i mina drömar ... jag har sommar  jobbat  hos mamma  SKURAT ,SKURAT,SKURAT  och SKURAT mammas altan  . tänk vad starck ja är nu efter  paddlingen + att jag har skurat . Idag åkte  Tintins kattbebisar till sitt nya hem i borlänge ja tror dom fåre bra dom ska till samma ställe känns jätte bra att  dom har varndra.iallafall så är det ovanligt lungt hos oss nu inga krukor som går i golvet inge lekande två  katt ungar  som är över allt   ingen napolen (som nu heter gustav) som klättrar upp på axeln och sätter säg där  och ingen två som lägger säg tät tät intil än och  kurrar  när man ska sova :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

awww hoppas dom får det bra =)

2008-07-30 @ 03:18:35
URL: http://michawilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback