Dagar

Vissa dagar vill  jag vara jätte liten och aldrig flytta hem ifrån och gå i skolan och vara med min vanliga kompisar  men Andra dagar vill jag bara bli äldre flytta hem i från och leva loppan .. Men vad häner då med  Lina? Emma? Ayla? Mika?  och alla andra kommer alla bara  POFF aldrig tillbaka  och hur kommer det bli då ?  Kommer jag vara nära döden då?  kommer jag saknnat nått av att vara *barn* ALLT detta snurrar i mitt huvvet, om om igen vissa stunder känns det jäätte bra man längtar  men andra stunder snurrar alla dom hära frågerna  om igen

Jag får helt enkelt leva i nuet

Kommentarer
Postat av: johanna

Precis så där tänker jag också

2008-11-26 @ 07:54:59
Postat av: Mimmi

Så tänkte jag också förut men det går över:)

2008-11-26 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback