Från pernillasblogg ( mama. nu)

så jävla kul  så här skriver pernilla VÄRT ATT LÄSA





Jag om nån vet att man inte ska tro allt som skrivs i tidningarna och även jag har blivit felciterad mer än en gång, men OM det här stämmer, så är ju dörrvakten Fadde jätterolig...! Fast kanske inte riktigt på det sätt han själv tror...

Citat ur Aftonbladets fredagsbilaga: 

Rubriken lyder :

"Hon föll för mina Fadde-skämt"

Journalisten frågar:

- Vad föll din nya tjej för hos dig?

Fadde svarar:

- Att jag är en glad , rolig och charmig person. Och mina skämt.

Fadde-skämt, brukar mina kompisar säga. Det är lite John Cleese-humor.

- Vad är ett typiskt Fadde-skämt?

- Okej. Vi säger att du frågar mig "Vad vill du att din tjej ska ge dig?".

Då svarar jag med allvarlig röst; "Trygghet, ömhet, närhet... en lägenhet..."!     Förstår du?

Slut citat.

.......................................Eeeeeeh, nej...????!

Fast sen kommer det... Efter ett tag kan jag liksom inte hålla emot längre, utan det bara väller upp inombords! Det där förlösande jätteskrattet...!

Så TACK Fadde för dagens roligaste kommentar. Det blev faktiskt humor av det till slut...!

Jag tror jag ska börja köra med den också när jag får frågan nästa gång:

- Vad är det bästa med dig, Pernilla?

-Att jag är så charmig, liten och kul.  Och mina Faddeskämt såklart.

- Faddeskämt?

- Ja. Säg att det kommer två tomater och går över vägen. Den ena blir överkörd av en lastbil.

Då säger den andra tomaten; "Kom din krossade tomat så går vi" .    Förstår du?

Jag är för hääärlig! 


Kommentarer
Postat av: amanda

hahahahhahaa

2008-11-13 @ 14:18:36
Postat av: mimmi

villken pernilla har skrivit det XDXD

2008-11-16 @ 14:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback