Martina is back

HOJ!!  

Nu ska ni få höra nåt JAG HAR EGNA GYMPA SKOR!!  stackars eva som fått tjatta så  och stackars mina fötter som fått frysit ihjäl på det kalla golvet  och oron att få  vårtor  såå det blir alltså mest synd om mej. Förresten såg ni idol??  JOHAN HÄNGDE LÖST(jag är inte så förtjust i johan)   jag trodde aldrig det skulle hända  och sen tycker jag att det var bra att det BARA vara killar som hängde löst  ett tag vare bara tjejer som åkte ut  nu äre bara  TVÅ  tjejer kvar  MEN HELLET FEL PERSON ÅKTE UT  LARS SKULLE VART KVAR. har var ju rätt stell i går  MEN HAR EN SJUKT BRA RÖST. MEN KEVIN  ÄR BÄST.


men nu  lämnar vi gympa skor  och idol för en vecka ialla fall

Idag dela jag ut reklam  Rensa ,dela ut, rensa tillbaka   jag gjorde allt det här för mindre än 80 kr  Slaveri ?
på onsdag ska jag och klassen till gruvan

nu  kära läsare ska jag plugga NO  usch usch!!!

Klart slut!

ps. Vad säger ni om den här bilden ?


Kommentarer
Postat av: Michelle

lunka på lunka på du har många mil att gå!!haha SDR är slaveri och har alltid varit:)

2008-11-09 @ 18:39:09
URL: http://miichellesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback