martha in the Storstad:D

Såå sjukt glad jag ska till stockholm IMÅN!!!!! vi bestämnde det för kankse 2 timmar sen ihhhihihih..Jag har pacat men jag behöve nog inte packat,  så mycket är är ju nästan klar


Men jag  behöver er hjälp  jag ska ha  jeans short och en storrandigtröja  sån från gina

Men va ska jag för skor ?

förstaa är sköna och sötaballerinaskor ,där efter kommer min ur snygg gladiator skor men liten  klack kommer det ta kål på mig (?), andra är min vanliga skor  inga konstigheter med dom.

HÖRRN NI  HJÄLP MIIIIIIIIIIIIIIIIIG!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Om det är bra väder tycker jag gladiatorskorna eller ballerinasen, mest gladiator. ;) Blir det regn eller oväder så borde du nog ha dem svarta!

2009-07-24 @ 15:20:29
URL: http://mikaelawilje.blogg.se/
Postat av: Marie

ha ballerinaskorna på dig om du går på stan och gladiatorskorna på fjäderholmarna. ska du bara ha ett par skor ska du ta ballerina för inget blir roligt om man har ont i fötterna. ska du bara gå på teatern ta gladiator ;)

2009-07-24 @ 16:41:56
URL: http://magdansberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback