Hollaaa

Postat av:


du skulle passa som skvaller/mode bloggare :)


hihi tack, Men jag tror inte jag skulle klara av det jag skulle nog inte kunna sova å kvällarna   vissa/många  bara  för en PERSON *kändis*   syns på tv ,hörs på radio eller syns på tidnigar  så är det frittfram  för alla andra  att hacka och skvallra 
när det finns barn  som är föräldra lös ,svällter vår miljö håller på förstöras  och det är  krig i värden så  blir den stora rubriken *KRONPRINSSESAN SHOPPAR PÅ REAN* men hallå!?  har jag gjort en massa gånger  var är min löpsedel ? jag blir så trött


det har blivit  väldigt populärt nu att hacka igenom *kändis bloggen*  HUR ORKAR DOM??

-Hur kan hon vara med  i den filmen  jag kommer inte kunna ta den på allvar

-  alla vet hon inte hur hon ska klä sej ?
- asså hon är jämnt fläckig  i anstiktet
och allt va man  säger kan ni aldrig funderat  på  att säga/skriva lite posetiva saker ?                                                                                  


Kommentarer
Postat av: GOSSIPGIRLS

Hola, hola! Det känns lite riktat till oss, så jag säger såhär; Dessa människor hackar själva på andra, då tänker jag på en stor bloggare. Jag skulle inte kunna ta Vanessa på allvar i new moon eftersom jag är van att se henne i HSM. Folket som är med i twilight är helt okända, nästan ingen kände till dem förut. Det skulle lika gärna kunna vara angelina jolie som spelade Bella, men då hade det vart Angelina, inte Bella. Förstår du hur jag menar? Så ingen skada skedd.



XOXO ;)

2009-03-11 @ 22:15:54
URL: http://gossipgirlilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback