Nya starten

Hej på er !!

Skol starten närmar sig.
Mitt nya liv
Nya kaptliet i mitt liv
MIN nya start

Jag har två lägen  som  två personligheter lixsom
Jag kan vara tyst och hörs inte specilt mycket
(så var jag i skolan iallafall men hade mina andledningar) Och jag kan vara tjejen som pratar konstant bara snackar om ingenting.Jag har lixsom inget mellan läge.JAg måste ju  hitta en slags balans i det hela.Jag har ett problem med  om  jag inte syns finns jag inte asså jag måse stå i centrum hela tiden .Men man måste ju  låta andra stå där också.

Så en grej som jag har jag måste jobba med  mig själv med är att


Låta andra få stå i centrum  och veta att folk tycker om mig ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback