Typiskigt martina??

Villken jävla dag !!!  först kan jag inte sova på hela natten  sen  somnar jag   5.40 för att få  sova  nån minut, Men vaknar    20 i 8 och  buss jävlen  går  kl 8 I BORLÄNGE kastar på mig  kläder,äter frukost, har tio minuter på mig  pappa säger jaja vi  hinner  och  kör  till RESECENTRUM I FALUN   jag säger till pappa  att det är borlänge  och säger att det är kört,Ringer mimmi i panik  och be  busschufföraren vänta  tio minuter  men det kunde han  ju absolut inte,Så  vi får  köra till hedemora för att hinna  i kap honom och  mimmi säger stanna  vid  busshållsplatsen och jag säger  VILLKEN BUSSHÅLLPLATS DET FINNS INGEN   mimmi säger ;men det ska finnas!! Jag; MEN DET GÖR DET INTE!!!   men tillslut får jag fatt bussen.När vi kommer  till stockholm håller en  buss på att baka rakt  på  mig och  sen ska vi  ta in våra väskor sakna vi  en  20 så vi måste växla  och dår får jag  och tjaffsa  med tjejen i  fiket om att  växla en 20  och  inte   vi måste gå  till växel maskinen  med 50 meters kö.Sen  går vi  på stan hittar ingenting är skit depp  och där vi  fika  var inge gott och dyrt. men just när vi sitter där så kommer   hon  gångde som ett mirakel känndes det som.jag utbrister   KEEEEEENZA till johanna,kan inte tro mina ögon att min idol   är nåra meter i från mig. Efter mycket tjat  och kom igen   så  går johanna med på att följa med mig  och ta kort med henne  ( så det kommer).Efter det skutta jag mig fram i  livet. tills vi har gått i cirklar för vi inte hittar  T-centralen.när vi väl  hittar dit så får vi  vänta evigheter på  tåget som bara går en liten bit  så vi måste ta bussen i stället och  allt är kaos  men  efter ungefär en timme  senare en berknat att vi skulle vara hemma. Nu  har jag inte nämnt  alla jävla trappor och alla rullttappor som inte fungerar och man går runt  med en rullväska haha...

Oförglömlig dag kan jag säga

Bilder kommer när jag kommer hem puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback